niedziela, 23 grudnia 2012

The On(e)


Pierwszy mój post, właściwie pierwszy od kilku lat gdyż kiedyś miałem swojego bloga, ale to tak dawno było i tak nie istotne kwestie były poruszane, że nie warto o tym wspominać. A zatem pierwszy post, o czym tu by napisać, tyle tematów się mi po głowie plącze że aż strach się w to wgłębiać.
W pierwszym momencie miałem zamiar ponarzekać, jak typowy stereotypowy Polak ale z drogiej strony skoro mamy zamiar zostać wzorowymi obywatelami Norwegii to chyba jednak nie wypada. I jest problem, jest problem by powiedzieć cos mądrego bez patosu, grafomaństwa, idiotycznego tonu pytająco-odpowiadającego by nie zrobić z siebie idioty pierwszej kasy. To ja w sumie może następnym razem postaram się spełnić w/w założenia a póki co wyjawię Wam, drodzy fani Naszego bloga, prawdę absolutna i ponadczasową...

Sex jest najlepszym zajęciem na zimowe wieczory.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz